Steg 1. Anmälan. Vid anmälan fyller antingen du eller din kontaktperson hos oss i ett anmälningsformulär på hemsidan. När detta är inskickat får du en officiell bekräftelse från arrangemangsavdelningen senast följande arbetsdag.

Steg 2. Deltagarinformation. I anmälningsbekräftelsen får du inloggningsinformation för Din sida på www.mforum.no. Du måste nu logga in och fylla i kortfattad information om ditt företag. Denna information är tillgänglig för övriga deltagande företag.

Steg 3. Önskelista. Önskelistan läggs ut på Din sida tre–fyra veckor före arrangemanget. Vi sänder då ett e-postmeddelande till alla anmälda med information om att önskelistan ska fyllas i. Här väljer du vilka företag som du vill möta under arrangemanget.

Steg 4. Mötesplan. En vecka före arrangemanget får du din mötesplan med en översikt över vilka företag du ska träffa. Det ger dig gott om tid för att förbereda dagen.